reklama

Vášnenie

Z času na čas príde obdobie, keď mnou lomcujú vášne. Moja babička vravievala, že všetci čerti.. A pravda je možno niekde uprostred.. že s vášňou prichádzajú aj čerti do tela..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (28)

Zakaždým ´vášním´na iné spôsoby a podľahnem inému kúzlu. Prvá vášeň bola vášňou pre knihy. Čítala som všetko, čo mi prišlo do rúk. Romány, cestopisy, detektívky aj červenú knižnicu. Plakala som, smiala sa, trpela aj som sa bála, spriadala intrigy a veľkolepo odpúšťala. Jedna z mála vášni, čo sa mi nezunovali, len sa premietli do menej pohlcujúcej podoby.

Bezmedzne som podľahla čaru čokolády. To bola krásne horko-sladká vášeň. Miestami s ostrou príchuťou írskej whisky, miestami vŕzgala pod zubami chuťou mandlí chránená bielou hustou šľahačkou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mierne nebezpečná a krátko trvajúca bola vášeň z objavovania neznámeho sveta. Nulový orientačný zmysel a úplne nezmyselná hanblivosť sa opýtať na cestu boli predzvesťou rýchleho konca. Škoda.

Najhlbšie ma vie pohltiť vášeň do práce. Vtiahne ma do seba na celé hodiny až samú hranicu fyzických a duševných síl. Do úplného vyčerpania, do krajnosti. Vášeň chorobná, ale silne uspokojujúca. O tejto viac nepíšem, počas najbližších dvoch týždňov mám zakázané myslieť na prácu.

Snáď najviac intenzívna vášeň mnou lomcuje teraz. Prudká, nelogická, bez budúcnosti, no o to viac neodbytná. Nedokážem ju ignorovať a tentokrát jej nechcem podľahnúť, pretože najkrajšie je vášnenie bez výčitiek a bezhlavo.

Lucia Palgutová

Lucia Palgutová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ľúbi jabloňové kvety, všetko ružové, mačku, svoju prácu a jeho.. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéVzťahyNezaradenéZ nemocniceŽena

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu