reklama

"Mama je mama.."

stále ju máš.. Pieseň, ktorú som spievala ako členka detského speváckeho zboru. (zrejme to bol zbor pišťadiel - súdim, podľa môjho talentu.) - Veď to, škoda, že ju mám - zvykla som si hovoriť, vracajúc sa k nej domov (a k alkoholickým výparom a dlhému železnému obuváku). Mama je mama.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

V súčasnosti mám mamy dve. Mamu Macu a mamu - svokru. A obe sú fantastické.

Mama Maca, je len pár rokov odo mňa staršia. Stretli sme sa v mojej prvej práci a odvtedy patrí do môjho života. A som rada. Veď kto iný by ma tak nežne objal a zároveň mi vynadal, že som sa zase neukázala a nenapísala.

Mama - svokra ma prijala do svojej rodiny, medzi ľudí, ktorých ľúbi najviac na svete. Bez otázok, bez nárokov. Pretože som dobrá nielen pre jej syna, ale aj pre ňu. Vidím to v jej očiach. Jeden z najkrajších pocitov aké len poznám. Pre mňa určite.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Správna mama je mama, stále ju mám. :-) A nemusí byť práve mama biologická.

Lucia Palgutová

Lucia Palgutová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ľúbi jabloňové kvety, všetko ružové, mačku, svoju prácu a jeho.. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéVzťahyNezaradenéZ nemocniceŽena

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu