reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Palgutová

Lucia Palgutová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ľúbi jabloňové kvety, všetko ružové, mačku, svoju prácu a jeho.. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéVzťahyNezaradenéZ nemocniceŽena

reklama

Súkromné

Narcisy

Lucia Palgutová

Narcisy

  • 11. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 863x
  • 3
Vášnenie

Lucia Palgutová

Vášnenie

Z času na čas príde obdobie, keď mnou lomcujú vášne. Moja babička vravievala, že všetci čerti.. A pravda je možno niekde uprostred.. že s vášňou prichádzajú aj čerti do tela..

  • 27. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 889x
  • 28
Sweet little devil

Lucia Palgutová

Sweet little devil

Ryšavá, pehavá a nepredstaviteľne živelná...

  • 25. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 835x
  • 17
Žena v pánskej košeli

Lucia Palgutová

Žena v pánskej košeli

...lebo všade dobre, v košeli najlepšie...

  • 20. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 173x
  • 62
Oslík otras sa..

Lucia Palgutová

Oslík otras sa..

Po chorobe som si určitú dobu nemohla spomenúť na zážitky z detstva.. až keď som nevidela v TV reklamu, kde vystupoval oslík, ktorý počas nakrúcania neutrpel žiadnu ujmu, na niektoré som si spomenula..

  • 16. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 586x
  • 24
reklama
Moje vášne

Lucia Palgutová

Moje vášne

Mám viacero vášní. Knihy, hudbu, mačky, snooker a rovnako aj sériových vrahov. Niežeby som ich naháňala po uliciach vnucujúc sa ako ďalšia obeť, ale niečím ma fascinujú. S vášňou pre sériových vrahov som na nenarodila. Vypestovala som si ju ja sama pred rokmi.

  • 21. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 556x
  • 13
Keď deti cítia

Lucia Palgutová

Keď deti cítia

Sedela oproti mne, pri káve. Nepekný monokel pod okom nezakryla ani hrubá vrstva kvalitného Make-Upu. Vážny výraz jej tváre zmäkol pri pohľade na dve deti hrajúce sa neďaleko nás. Hrýzla som sa do jazyka, hoci všetko vo mne kričalo Prečo si ešte preboha s ním? Sonda do ženskej duše.

  • 20. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 556x
  • 14
Choroba nič nezmení

Lucia Palgutová

Choroba nič nezmení

Na začiatku je diagnóza. Jediné prosté slovo a ste súčasťou štatistík. V globále snáď každý vie, čo je rakovina a čo liečba obnáša. V globále. Pokiaľ sa to týka vás osobne, nemáte (radšej) ani len predstavu.

  • 18. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 873x
  • 20
So správnym HappyEndom

Lucia Palgutová

So správnym HappyEndom

Stretli sa v autobuse. Ona práve žiadneho nehľadala a on práve žiadnu nechcel. Aj napriek tomu iskra preskočila. Stretávali sa, spoznávali, zaľúbili. Bez podmienok, bez nárokov. Najskôr len pre danú chvíľu. Neskôr pre budúcnosť. Ani jeden z nich nebol natoľko naivný, aby sa snažil, toho druhého zmeniť. Prispôsobili sa, naučili sa žiť jeden vedľa druhého a zároveň spolu. Ona začala vidieť jeho vyznania lásky v činnostiach všedného dňa. On prestal hľadať v jej správaní akúkoľvek logiku. Vzťah bez srdcervúcich hádok a ešte srdcervúcejších uzmierení. Deň popri dni v porozumení, láske, tolerancii. Či každý z nich aspoň na okamih zapochyboval? Určite. Zrátali strany má dať/dal. Výsledok?

  • 17. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 556x
  • 13
Slasti a strasti môjho budúceho života

Lucia Palgutová

Slasti a strasti môjho budúceho života

Nepatrím medzi ľudí, ktorí sa zaujímajú o svoje predchádzajúce životy. V minulé životy neverím a popravde momentálne neverím ani tým budúcim. Ale predsa, keby som si mohla vybrať,..

  • 16. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 472x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu