reklama

Moje vášne

Mám viacero vášní. Knihy, hudbu, mačky, snooker a rovnako aj sériových vrahov. Niežeby som ich naháňala po uliciach vnucujúc sa ako ďalšia obeť, ale niečím ma fascinujú. S vášňou pre sériových vrahov som na nenarodila. Vypestovala som si ju ja sama pred rokmi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Mala som 19 a krátky čas som sama bývala vo svojom prvom podnájme. Vmalom domčeku, kde bol okrem garáže aj dvojizbový bytík. Osamostatnilasom sa. Prvá práca, "vlastné štyri steny", začala som externe študovať.Rástli moje prvé krídla.

Ako som si vedela vychutnať, že sa nikomu nemusím spovedať. Kam idem, ským, kedy sa vrátim. Horšie to bolo v noci. Ležala som v posteli,nemohla zaspať. Strhla som sa na každý zvuk v dome. Hľadiac v noci dostropu, stvorila som môjho osobného sériového vraha.

Nie, neviem ako vyzeral, ani prečo sa stal sériovým vrahom. Alepresne som vedela, ako ma nájde. Domček stál na veľkom peknom pozemkuneďaleko železnice. Hneď pod oknami spával veľký strážny pes majiteľov.Môj sériový vrah sa presúval z mesta do mesta, z krajiny do krajiny.(keď už vrah, nech poriadny, medzinárodný, hľadaný interpolom). Akoštvaná zver. Cestoval samozrejme vlakom, lebo požičovne áut u nás niesú celkom bežné a určite by si ho všimli. Teda, môj vrah vystúpi zvlaku, poobzerá sa vôkol seba, kdeže sa chúďatko na noc podeje a...Všimne si malé svetielko v okne domčeka. Osamote stojí za veľkýmirodinnými domami. Ľahká korisť. Psovi podstrčí veľký kus krvavéhootráveného mäsa. (patrí do povinnej výbavy inteligentných sériovýchvrahov.) A som jeho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako sa dostane cez bezpečnostné oceľové dvere a plastové okná som užnedomyslela. Každopádne som mu každú noc chystala rôzne prekvapeniahodné Kevina. Toho, čo, akýmsi nedopatrením ostal sám doma. Po byte somsa pohybovala len s baterkou a najväčším kuchynským nožom. Párkrát somsa porezala, párkrát pošmykla na bezpečnostných opatreniach.Prehodnotiac svoje vtedajšie presvedčenia, presťahovala som sa sďalšími dvomi kolegyňami do väčšieho bytu. Na prvom poschodí, anonymnésídlisko, pod oknami hlavná cesta, na rohu krčma. A blažený pocitbezpečia. (Kde by ma tu našiel?)

Niekedy miesto krídel stačia nohy, čo Vás bezpečne udržia na zemi. Oblaky patria skúseným.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A prajem krásne sny. Vôbec sa nemusíte báť. Podľa mojich terajšíchtelevízno-seriálových informácií, môj sériový vrah sa presťahoval. DoSpojených štátov amerických. ;o))

Lucia Palgutová

Lucia Palgutová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ľúbi jabloňové kvety, všetko ružové, mačku, svoju prácu a jeho.. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéVzťahyNezaradenéZ nemocniceŽena

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu