reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Palgutová

Lucia Palgutová

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ľúbi jabloňové kvety, všetko ružové, mačku, svoju prácu a jeho.. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéVzťahyNezaradenéZ nemocniceŽena

reklama

Z nemocnice

Patologický humor

Lucia Palgutová

Patologický humor

Detoxikujem, radšej ma dnes zďaleka obíďte.

  • 19. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 381x
  • 8
Oslavujem

Lucia Palgutová

Oslavujem

Prvý máj oslavujem každý rok. Posledných pár rokov mi síce chýbajú prvomájové sprievody z detstva. Ale oslavujem aj tak, niekedy viac a niekedy menej nadšene. Narodeniny už bývajú také.

  • 1. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 206x
  • 17
"Šťastie? Čo je šťastie?.."

Lucia Palgutová

"Šťastie? Čo je šťastie?.."

Ako kedy a ako pre koho.

  • 12. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 926x
  • 25
Tvrdohlavá až na smrť

Lucia Palgutová

Tvrdohlavá až na smrť

Až dva dni som naposledy vydržala ležať v posteli a oddychovať. Dva dni stačili, aby som mala hlavu plnú nepríjemných myšlienok typu čoby-keby. Dva dni, aby mnou šili všetci čerti (stetoskop je na patológii, v regáli, za knihami, ale neprezraďte ma). Dva dni a pri najbližšej možnej príležitosti som sa tichúčko, partizánskym spôsobom vytratila z oddelenia. Ani nie za štyri hodiny ma môj doktor objaví. V mojej kancelárii, v nepredstaviteľných bolestiach (keď som sprostá), ale s blaženým úsmevom.

  • 7. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 512x
  • 39
Keď má môj doktor vrásku na čele..

Lucia Palgutová

Keď má môj doktor vrásku na čele..

na jeho po dvoch faceliftingoch vyhladenej tvári ide o jav priam paranormálny .....je to predzvesť dvoch správ. Zlej alebo ešte horšej. V prvom prípade, ma znovu raz nachytal ako som nenápadne odbehla (ušla) z nemocnice vybaviť si do práce maličkosť, ktorá rozhodne nepočká, alebo v prípade druhom sú posledné výsledky vyšetrení pozitívne. Dívam sa do jeho vážnych očí a keďže človeku pripojenému celý deň na monitor sa uteká z nemocnice dosť problematicky... Nadýchnem sa a s nepresvedčivým úsmevom sa spýtam: Áno, pán doktor?

  • 5. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 159x
  • 0
reklama
Všetci patológovia môjho života ;o)

Lucia Palgutová

Všetci patológovia môjho života ;o)

Zelená farba ukľudňuje. Mňa nie. Naopak, rozčuľuje ma. Pred nástupom na dlhšiu liečbu lekári prečesali celú nemocnicu v snahe nájsť izbu s nezelenými stenami. Podarilo sa. Pekná slnečná ružová, optimisticky pôsobiaca izba. S malinkým ale. Nachádza na oddelení patológie, tretie dvere naľavo od pitevne. Súhlasila som a dostala možnosť študovať patológov z blízka. A hneď troch. Výsledky štúdie poukázali na nasledovné:

  • 19. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 108x
  • 12
USMIEVAJTE SA, ..

Lucia Palgutová

USMIEVAJTE SA, ..

...zajtra to bude horsie. Hlasal velky napis na stene v cakarni onkologickeho oddelenia. Stretavali sme sa kazde rano, sedeli vedla seba. Priblizne rovnakeho veku, s rovnakou diagnozou. Kazda z nas cakala na svojho lekara. Dni, tyzdne a nakoniec 8 mesiacov.

  • 14. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 402x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu